انجام ۴ عملیات اطفای حریق در اهواز با تلاش آتش نشانان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۴ عملیات اطفای حریق با تلاش آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در تشریح عملیات‌های انجام شده طی دیروز پنجشنبه یکم آبان گفت: ساعت ۵ و ۸ دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه یوسفی اطلاع رسانی شد و شعله‌های حریق با آتش نشانان اطفا شد.

او به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در کوی سعدی در ساعت ۷ و ۳ دقیقه به علت حریق آبگرمکن با تلاش آتش نشانان اشاره کرد و افزود: بی احتیاطی و رعایت نکردن نکات ایمنی در جوشکاری منجر به حریق تراس طبقه ۲ منزل مسکونی در کوی رسالت ساعت ۱۰ و ۴۳ دقیقه شد و زبانه‌های آتش با سرعت عمل آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

ابراهیم قنبری با بیان اینکه حریق آشپزخانه مسکونی در منطقه مهدیس ساعت ۱۲ و ۳۱ دقیقه به علت نشت گاز شهری با تلاش آتش نشانان با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان اطفا شد، اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد اتفاقات تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.