فرماندار قصرشیرین گفت: مردم به منظور صیانت از سلامت خود و دیگران با توجه به شیوع بالای سرایت بیماری ویروسی کرونا و قرمز بودن وضعیت این شهرستان و پرخطر بودن شهرستان‌های همجوار از مراجعه حضوری به بانک‌ها پرهیز کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین  گفت: بانک‌ها باتوجه به اینکه محل جابجایی و نقل و انتقال پول است و آلودگی وجه نقد یکی از دلایل انتقال بیماری ویروسی کرونا است از شهروندان می‌خواهیم امور بانکی را به طریق الکترونیک و به صورت اینترنتی و یا با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز انجام دهند و مراجعه حضوری به بانک‌ها نداشته باشند.

او اظهار داشت: به منظور مقابله با بیماری کرونا و مهار موج سوم ظرفیت کارکنان ادارات شهرستان قصرشیرین به ۵۰ درصد کاهش یافته و ساعات کاری نیز روزانه چهار ساعت است تا بتوانیم از این موج گذر کنیم.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: هم اکنون ستاد کرونا روزانه کار بازرسی بر ادارات و اصناف و بازار در سطح شهر را به صورت مستمر انجام می‌دهد و تمامی موارد لازم رصد می‌شود و با متخلفانی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌شود.

تاتار ادامه داد: مردم از مراجعه غیرضروری به ادارات و مراکز درمانی و بیمارستانی نیز خودداری کنند و یقین بدانند مشارکت و همراهی آن هابا ستاد کرونا می‌تواند موج سوم را کنترل کند.

او اضافه کرد: استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه و پرهیز از تردد‌های غیرضروری و موکول کردن دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی به زمان دیگر و جلوگیری از برپایی مجالس شادی و عزا مواردی است که به کاهش و مهار موج سوم کرونا کمک کند و مردم باید این موارد را به طور جدی رعایت کنند.

فرماندار قصرشیرین گفت: کادر درمان با تمام توان حدود هشت ماه است که تلاش شبانه روزی دارند و ما نیز باید با رعایت موازین بهداشتی مشارکت لازم را با آن‌ها داشته باشیم، چون در صورت تداوم وضعیت قرمز خدمات رسانی سخت و غیرممکن می‌شود.

تاتار گفت: بدون هیچ اغماض و چشم پوشی با متخلفانی که سلامت مردم را به خطرمی اندازند، برخورد قاطع می‌شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.