پاوه یکی از مناطق فوق پر خطر کرمانشاه است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت : با اعلام وزارت بهداشت و درمان، شهرستان پاوه به عنوان یکی از مناطق فوق پرخطر معرفی شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه گفت : با اعلام وزارت بهداشت و درمان، شهرستان پاوه به عنوان یکی از مناطق فوق پرخطر معرفی شده و از این رو از همه هموطنان عزیز، اعم از میهمان‌های تمام اقصی نقاط کشور و استان تقاضامندیم از مسافرت به پاوه خودداری کنند.

او گفت : ما مردم میهمان‌نواز پاوه، متاسفانه به دلیل اوج‌گیری بیماری کرونا در این منطقه، پذیرای هیچ میهمانی نیستیم.

او افزود: اکثریت پرسنل خدوم و پرتلاش بهداشت و درمان پاوه به این ویروس منحوس مبتلا شده‌اند، لذا از مردم فهیم استان و اورامانات خواهشمندیم دستورات بهداشتی را جدی بگیرند، ماسک زدن، شست و شوی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی حداقل ۲ متری، در دستور کار روزانه باشد.

او ادامه داد: همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمک به پرسنل خسته و زحمتکش بهداشت و درمان است تا هر روز شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

۲۴ فوتی براثر کرونا در پاوه

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: تاکنون ابتلای ۶۱۵ بیمار پاوه به کرونا مثبت اعلام شده و متاسفانه ۲۴ نفر نیز جان باخته‌اند.

ولدبیگی افزود: کادر درمانی ما محدود است و ما برای رفع این محدودیت‌ها و از مراکز بهداشتی و درمانی شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان نیرو به بیمارستان پاوه آورده‌ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار