ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی پیام نور آغاز شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از امروز ۶ آبان آغاز شده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور، گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از امروز ۶ آبان آغاز شده است و تا ۱۳ آبان ادامه دارد.

او ادامه داد: تمام پذیرفته‌ شدگان  لازم است با مراجعه به نشانی  reg.pnu.ac.ir از نحوه نام‌نویسی آگاهی پیدا کنند.

بهروز تصریح کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذرواژه که در صفحه اول سایت در زمان ثبت نام  اعلام می‌شود، وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.


بیشتر بخوانید

  • نتایج کنکور کارشناسی ارشد اعلام شد

او اظهار کرد: پذیرفته شدگان لازم است اسکن تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، گواهی از مراجع ذی‌ربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه، موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی و تصویر فرم تکمیل شده تعهد اصالت مدارک بارگذاری شده،  را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.

بهروز یادآوری کرد: پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ سوم آبان سال جاری در مقطع قبلی فارغ‌التحصیل شده باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار