نماینده مجلس شورای اسلامی:

برخی از مدیران استقلال و پرسپولیس در حد و اندازه این باشگاه‌ها نبودند

فدا حسین مالکی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره شرایط ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فداحسین مالکی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پیرامون مسائل ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: این ۲ باشگاه سرمایه کشور هستند. این وظیفه مجلس است که به این ۲ باشگاه و خواسته‌های طرفداران آن‌ها توجه کند.

او گفت: ما در جلسه‌هایی که جداگانه با پیشکسوتان و هیئت مدیره ۲ باشگاه داشتیم درباره مشکلات و انتظارات آن‌ها و مسائل مالی و قانونی که توسط خود مجلس برای ۲ باشگاه پیش آمده بود صحبت کردیم. ۲ روز قبل با وزیر ورزش هم صحبت کردیم و از او درخواست کردیم که به این شرایط ورود و مسائل را حل کند. پرسپولیس در شرایط خاصی قرار دارد و بدون سرپرست به کار خود ادامه می‌دهد.

او بیان کرد:برخی از افراد که در این ۲ تیم مسئولیت داشتند در حد و اندازه سرخابی‌ها نبودند.

مالکی در ارتباط با ثبات نداشتن مدیریت این ۲ باشگاه در سال‌های اخیر عنوان کرد: متاسفانه افرادی که به عنوان مدیر در این تیم بودند توانایی اداره این ۲ باشگاه را نداشتند. در گذشته بنده رئیس هئیت مدیره پرسپولیس بودم. در بین اعضای هیئت مدیره ۲ معاون رئیس جمهور، یک وزیر و بزرگانی مثل علی پروین و انصاری فرد بودند. در استقلال هم به همین شکل، اما در حال حاضر سریعا افراد عوض می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار