بسته اخبار حوادث امروز هفتم آبان ماه ۹۹؛

دام شیطانی برای دو دختر جوان در پاتوق سیاه! / بازداشت کارمند بیمارستان به علت مرگ ۳ بیمار کرونایی/ راز ۸۸ سرقت در شلیک شبانه پلیس برملا شد

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه هفتم آبان ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


حبس و شلاق مجازات سرقت از خانم دکتر

زن جوان که با همدستی مردی افغانستانی پس از ورود به خانه دختر دندانپزشک در سرقتی خشن اموالش را ربوده بودند از سوی قضات شعبه ۹ دادگاه کیفری استان تهران به ۲۰ سال حبس، ۱۱۴ ضربه شلاق و رد مال و پرداخت دیه محکوم شدند.


شکایت از کارمند بیمارستان بعد از مرگ ۳ بیمار

کارمند یکی از بیمارستان‌های تهران با شکایت نماینده حقوقی بیمارستان مبنی بر نقش احتمالی وی در مرگ سه بیمار کرونایی بستری در بیمارستان به دستور بازپرس دادسرای جنایی تهران بازداشت و دستور تحقیقات برای روشن شدن علت مرگ این بیماران صادر شد.


راز ۸۸ سرقت در شلیک شبانه پلیس!

دو سارق شیشه‌ای که با شلیک شبانه پلیس در چنگ قانون گرفتار شدند به ۸۰ فقره سرقت از داخل خودرو‌های پارک شده مردم با استفاده از هشت خودروی سرقتی اعتراف کردند.


تعرض به دختر جوان به بهانه انرژی درمانی

مرد بنا که به بهانه انرژی درمانی دختر جوانی را مورد تعرض قرار داده در جلسه دادگاه مدعی شد این دختر را به عقد موقت خود درآورده بود.


اخاذی ۲۰۰ میلیون‌تومانی با وعده ازدواج

مردی که دختری جوان را با وعده ازدواج فریب داده و سپس برای منتشرنکردن عکس‌های خصوصی او ۲۰۰ میلیون تومان باج گرفته بود، دستگیر شد.


دام شیطانی برای دو دختر جوان در پاتوق سیاه!

دختر ۱۵ ساله‌ای است که به همراه دوست ۱۶ ساله اش از یک «پاتوق سیاه» سر در آورده بود؛ درباره چگونگی این ماجرا به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیحاتی ارائه داد.


در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار