مشکلات مرتبط با واحد‌های تولیدی آب معدنی کوهرنگ رفع می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مشکلات مرتبط با واحد‌های تولیدی آب معدنی شهرستان کوهرنگ رفع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان دیدار از طرح‌های مختلف کوهرنگ، نواحی صنعتی و شهرک تخصصی آب معدنی دیمه اظهار داشت: مشکلات مرتبط با واحد‌های تولیدی آب معدنی شهرستان کوهرنگ شناسایی و راهکار‌های عملیاتی رفع آن ارائه خواهد شد.

او افزود: این شهرستان به لحاظ برخورداری از منابع آب معدنی با کیفیت عالی، فرصت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه‌گذاران دارد.


بیشتر بخوانید


پناه اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری و به خصوص شهرستان کوهرنگ در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری هم از ظرفیت ها، قابلیت ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های مطلوبی برخوردار است.

او ادامه داد: ظرفیت گردشگری شهرستان کوهرنگ هنوز در حالت بالقوه قرار دارد، ولی فعال نشده است.

پناه گفت: کوهرنگ به لحاظ همسایگی با لرستان، اصفهان و خوزستان و نزدیکی به استان‌های جنوبی کشور زمینه‌های سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی دارد.

او افزود: مسئولان باید اجرای طرح آمایش سرزمینی در شهرستان کوهرنگ را مورد توجه جدی قرار دهند و برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و آب معدنی باید سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را فراخوان کرد.

پناه به ظرفیت و جمعیت بالای روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ اشاره و اضافه کرد: برای استفاده از این پتانسیل می‌توان طرح‌های سرمایه‌گذاری با بهره‌مندی از تسهیلات روستایی عشایری را اجرایی کرد.

معاونان و مدیران عامل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی موانع و مشکلات توسعه چهارمحال و بختیاری و ارایه روش‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از منابع و ظرفیت‌های ملی به مدت دو روز در استان حضور دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار