مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور:

۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌کنیم

مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در این استان پرداخت می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور به همراه نماینده وزارت کار و رفاه اجتماعی کشور و جمعی از مسئولین در سفر به چهارمحال و بختیاری به صورت میدانی از پروژه‌های در دست اقدام شهرستان لردگان بازدید و در نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های اشتغالزایی این شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل گردید شرکت کردند.

ملک محمد قربان پور فرماندار لردگان گفت: این شهرستان لرگان دارای چهار بخش و هشت دهستان و چهار شهر و ۲۹۵ روستا است که جمعیتی بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر را در خود جای داده و ۴۵ در صد جمعیت روستایی استان را دارد.


بیشتر بخوانید


او افزود: این شهرستان چهار فصل است و در تمام فصول ان می‌توان کار اقتصادی کرد و دارای پتانسیل‌های فراوانی از جمله نیروی انسانی جوان تحصیل کرده و آب و خاک و جنگل و زمین‌های مستعد کشاورزی و دامداری و باغداری است.

قربان پور اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد و تولید در این شهرستان همه گزینه‌های سرمایه گزاری آماده است و می‌طلبد که بانک‌های عامل بیایند و سرمایه گزاری کنند.

مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور گفت: شهرستان لردگان دارای استعداد‌های زیادی برای سرمایه گزاری و ایجاد اشتغال است.

او افزود: پارسال در چهارمحال و بختیاری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کردیم و امسال هم هدف گزاری ما ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلیارد تومان است که حتما به این هدف می‌رسیم.

مهدیان اضافه کرد: ما در چهارمحال و بختیاری هشت شعبه بانک توسعه تعاون داریم که در سه مرحله این تسهیللات را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار