حفظ وحدت بارزترین مصداق معروف در سیستان وبلوچستان است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان حفظ وحدت را یکی از بارزترین و مهمترین مصادیق معروف در این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ پاسدار محسن اکبری در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و فرارسیدن هفته وحدت اظهارداشت: سیستان وبلوچستان با توجه به شرایط استان و دربرگیری قومیت‌های مختلف دارای ظرفیت‌های منحصر به فردی است که اگر از آن‌ها بدرستی و به طور کامل استفاده شود می‌تواند موجب پیشرفت روزافزون شود.

او افزود: به فضل الهی به دلیل اینکه بنیان خانواده‌ها در میان اقوام سیستان و بلوچستانی محکم و استوار است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان گفت: مساله حجاب و بدحجابی در این استان جزو موارد اولویت‌دار برای پیگیری نیست، اما یکی از بارزترین معروفات در منطقه حفظ وحدت و انسجام میان اقوام است.

او ادامه داد: حفظ وحدت میان مردم و زندگی مسالمت آمیز آن‌ها در کنار یکدیگر در برهه‌های زمانی مختلف باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و معاندان نظام شده و این استان را به عنوان پایتخت وحدت ایران اسلامی معرفی کرده است.

اکبری تاکید کرد: پرداختن به این نماد اصیل اسلامی و انقلابی در سیستان و بلوچستان قطعا منشا خیرات و برکات زیادی برای مردم استان و کشور خواهد بود و لازم است تا همه مردم و مسوولان برای تحقق این مهم به صورت عملی و جدی‌تر به آن بپردازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار