توزیع ۱۶۸ تن برنج تنظیم بازار در خراسان جنوبی

معاون امور بازرگانی سازمان صمت خراسان جنوبی از توزیع برنج هندی تنظیم بازار از دیروز به میزان ۱۶۸ تن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،   جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: توزیع برنج هندی تنظیم بازار از دیروز به میزان ۱۶۸ تن در مراکز منتخب شهر بیرجند و سایر شهرستان‌ها آغاز شد.

 او افزود: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج هندی ۱۱۲۱ تنظیم بازار ۱۵۲ هزار تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

جویبان با اشاره به اینکه مراکز عرضه برنج به منظور دسترسی تمامی شهروندان از سوی اتحادیه مربوطه از مناطق مختلف مرکز استان انتخاب شده اند گفت: ۲۰ مرکز منتخب در مرکز استان برای توزیع مناسب برنج پیش‌بینی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان با بیان اینکه از این مقدار برنج، ۱۱۱ تن سهمیه اختصاصی به ۱۰ شهرستان دیگر استان است ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص نحوه توزیع و جامعه هدف مورد نظر در سایر شهرستان‌ها بر عهده کمیسیون تنظیم بازار هر شهرستان است.


بیشتر بخوانید


او همچنین از توزیع ۳۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در ۲۵ واحد در مرکز استان و مراکز منتخب در سایر شهرستان‌ ها به منظور تعدیل قیمت مرغ خبر داد و افزود: قیمت هر کیلو مرغ منجمد تنظیم بازار ۱۵ هزار تومان برای مصرف کنندگان تعیین شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به نظارت بازرسان سازمان بر مراکز توزیع تصریح کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص می توانند با سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان این سازمان تماس حاصل و موضوع را گزارش نمایند.
انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.