تخلیه بیش از ۸ میلیون تن کالای اساسی در بندر امام در ۷ ماه امسال

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تخلیه ۸ میلیون و ۷۳۳ هزار تن کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی (ره) از ابتدای سال ۹۹ تاکنون انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ١۵٧ فروند کشتی حامل کالای اساسی پهلوگیری کرده‌اند و معادل ٨ میلیون و ٧٣٣ هزار تن انواع محصولات تخلیه شد.

او از جمله کالا‌های اساسی تخلیه شده در بندر امام را گندم، ذرت، دانه روغنی، کنجاله، روغن خوراکی، برنج و شکر عنوان کرد و افزود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط و با هدف تسریع در خروج کالای اساسی و پایداری زنجیره‌ تأمین کالا، تاکنون ٨ میلیون و ۵۴٩ هزار تن کالای اساسی در وجوه مختلف حمل و نقل به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

دریس با اشاره به ظرفیت مناسب انبار‌ها و اماکن این مجتمع بزرگ بندری برای پذیرش و انبارش انواع کالا‌ها از جمله کالای اساسی بیان داشت: بیش از ٢ میلیون و ٨٩٠ هزار انواع کالای اساسی در انبار‌های این بندر نگهداری می‌شود که به تدریج پس از طی تشریفات اداری لازم ترخیص و خارج خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.