تأمین هزینه خرید۱۲دستگاه کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی از تأمین هزینه خرید۱۲دستگاه کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بخشی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی درجلسه هم اندیشی با خیرین که پیرامون کمک به آسیب دیدگان از کرونا برگزارشد،گفت: خیرین مبلغ ۴۰۰میلیون ریال برای خرید۱۲دستگاه کپسول اکسیژن متعهدشدند.

او از خیرین و مردم خواست باتوجه به افزایش هر روزه مبتلایان به کرونا، هلال احمر را برای تهیه امکانات پزشکی همراهی کنند تااین امکانات بصورت امانت در اختیار بیماران کرونایی قرارگیرد.


بیشتر بخوانید


بخشی موضوع تهیه کپسول اکسیژن را در حال حاضرمهمترین نیاز این بیماران دانست و افزود: مردم میتوانند با سوق دادن هزینه‌های اموات کرونایی وغیرکرونایی در این ایام به سمت خرید تجهیزات پزشکی به ویژه کپسول اکسیژن خادمان خود در هلال احمر را یاری کنند.

یوسفی، رئیس جمعیت هلال احمر قاینات نیز در این جلسه گفت: بیش از۸۰درصد راه اندازی پایگاه‌های امدادی شهرستان توسط خیرین بوده است وهم اکنون برای کامل کردن سوله امدادی قائن در منطقه دستگردو پایگاه امدادونجات کوهستان منطقه ابوذرنیازمندیاری خیرین هستیم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.