مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

۱۶ هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش طرح آمران سلامت قرار گرفته اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح آمران سلامت تاکنون ۱۶ هزار و ۳۳۵ نفر تحت پوشش خدمات ارائه شده قرار گرفته اند.

۱۶ هزار نفر در خراسان جنوبی تحت پوشش طرح آمران سلامت قرار گرفتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جریان بازدید از روند ارائه خدمات تیم‌ های آمران سلامت گفت: آمران سلامت از جمله طرح‌ های مهم و موثر برای مقابله با این ویروس بوده که با محوریت حضور جوانان داوطلب در جهت فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، از ۵ آبان همزمان با سراسر کشور در استان اجرایی شد.

او با بیان اینکه تاکنون اقدامات زیادی در میدان مبارزه با این ویروس انجام شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود و شیوع روزانه کرونا، مبارزه با این ویروس رسالتی همگانی بوده که می‌ طلبد مورد توجه قرار گیرد.

رضایی بیان کرد: ترویج فرهنگ پیشگیری، جلب مشارکت مدنی، حمایت بهداشتی و درمانی از اقشار آسیب‌ پذیر جامعه و توسعه آموزش‌ های همگانی از جمله اهداف این طرح است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: با اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان داوطلب هلال احمر در قالب ۶۱ پایگاه ثابت و ۶۵ تیم سیار به ارائه خدماتی پیرامون قطع زنجیره انتقال کرونا می‌ پردازند.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: تا کنون بیش از ۵ هزار ماسک بین افرادی که از پوشیدن آن در محیط‌ های عمومی خودداری کرده بودند توزیع شده است.

رضایی گفت: توصیه و تاکید به حفظ فاصله اجتماعی و راهنمایی به افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌ کنند را از جمله فعالیت‌ های این تیم‌ها دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد: از ابتدای اجرای آمران سلامت تاکنون ۱۶ هزار و ۳۳۵ نفر تحت پوشش خدمات طرح قرار گرفته اند.

او با بیان اینکه از شهروندان خواستاریم نسبت به رعایت مسائل بهداشتی از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند، افزود: امر به رعایت نکات بهداشتی با حفظ احترام به شان و منزلت انسانی به منظور کمک به سلامت جامعه از مهم‌ ترین وظایف آمران سلامت است.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر، با توجه به وضعیت کرونا در استان، اجرای طرح آمران سلامت تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.