اجرای ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در فارس

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس از اجرای ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس توانا در نشست خبری امروز با بیان اینکه هشتم آبان‌ماه یادآور حماسه‌های دلاورمردان کوچکی است که در دوران مقدس افتخارات بزرگی را به ارمغان آورده‌اند، شهیدانی که به حق می‌توانند الگوی نسل امروزی دانش آموزان باشند، گفت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی سازمان بسیج مستضعفین و همچنین شرایط شیوع ویروس کرونا اقدامات هفته بسیج دانش آموزی به سه بخش تقسیم می‌شود.

او، شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال را دانش انقلابی، مقاومت، استکبار ستیز اعلام کرد و افزود: در این هفته پویش "آمریکا باید از منطقه برود" به شکل سراسری راه‌اندازی شده است.

به گفته توانا، امضای طومار مجازی (باشعار آمریکای جنایتکار باید از بین برود)، دیدار دانش آموز بسیجی با ائمه جمعه محترم، غبار روبی مزار مطهر شهداء، یادواره شهدای دانش آموز و شهید شاخص سال، تجلیل از نفرات برتر کنکور، دیدار با خانوده‌های معزز شهداء (طرح همکلاسی آسمانی)، بیانیه ضدآمریکایی، پویش همه با هم مرگ بر آمریکا و حضور در مراسم راهپیمایی سراسری با نماد‌های بسیج دانش آموزی از برنامه‌های اصلی گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس از فعالیت قریب به ۵ هزار واحد بسیج دانش‌آموزی در مدارس استان فارس خبر داد و گفت: واحد‌های بسیج دانش‌آموزی در طول سال و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

او با اشاره به اینکه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در کشور تقدیم نظام اسلامی شده که ۳ هزار شهید متعلق به استان فارس است، گفت: در ایام شیوع کرونا برنامه‌های مختلفی با موضوع بهداشتی نظیر طرح پایش تلفنی سلامت، نشاط اجتماعی، کمک‌های مؤمنانه توسط دانش‌آموزان پیگیری و بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی در مرحله اول و دوم و در مرحله سوم بیش از ۷ هزار بسته لوازم‌التحریر برای نیازمندان و فرزندان آن‌ها توسط دانش‌آموزان بسیجی تهیه و توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی، یک هزار و ۵۳۰ تیم استانی در لیگ نهایی مسابقات علمی پایا شرکت می‌کنند.

توانا از برگزاری لیگ مرحله نهایی علمی پایا خبر داد و گفت: این مرحله از مسابقات با حضور هزار و ۵۳۰ تیم با موضوع تبیین محتوا، کلیپ موشن‌گرافی در قالب بررسی جنایات آمریکا از طریق فضای مجازی و شبکه شاد برگزار می‌شود.

همان همیشگی عنوان موضوع موشن گرافی است که رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس از آن به عنوان یکی از برنامه‌های تبیینی هفته بسیج در بررسی جنایات آمریکا نام برد.

رسیدن به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قالب تربیت انسان عالم و اهل فکر، توانمند و کارآمد انقلابی آگاه و بلندهمت، با نگاه تمدنی و نیز دین مداری از جمله محور‌هایی که، مورد توجه قرار این سازمان داده گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار