امام جمعه شهرکرد:

مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم با جدیت پیگیری شود

امام جمعه شهرکرد، از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با معاونان وزیر و مدیران عامل بانک‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آنان خواست: مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال را با جدیت پیگیری کنند.

او با اشاره به اهمیت بحث رسیدگی و ارزیابی مشکلات و مسایل در حوزه‌های مختلف از سوی مدیران در سطح کلان گفت: ایجاد ارتباط نزدیک بین وزارتخانه و مدیران استانی در کشور کمرنگ است و امید است این ارتباط هرچه بیشتر رونق پیدا کند.


بیشتر بخوانید


نکونام اضافه کرد: در استان چهارمحال و بختیاری مشکلات و کاستی‌های فراوانی وجود دارد که علت‌های متفاوت دارد و باید با فرهنگ‌سازی به این مسائل توجه کرد و باید‌ها و نباید‌ها در استان بررسی و شناسایی شد.

او به وجود برخی اولویت‌ها و کاستی‌ها در استان اشاره کرد و ادامه داد: این مسائل در هفته دولت به گوش مسئولان و نمایندگان رسانده شد.

نکونام به وجود هماهنگی و همدلی بین نمایندگان استان، مسئولان، امام جمعه و مردم در استان اشاره کرد و گفت: حرکت‌های جمعی، فعال و هماهنگ زمینه رفع مشکلات و کاستی‌ها را فراهم می‌کند.

او به برخی مسائل نهادینه شده در استان اشاره کرد و افزود: حذف این مسایل به راحتی امکان‌پذیر نیست و نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

نکونام به مشکلات برخی واحد‌های تولیدی و کارخانه‌های فعال استان از جمله کارخانه چادر مشکی، لبنیات اشاره کرد و گفت: در این استان زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گردشگری، دامپروری و کشاورزی وجود دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار