تسلیت مسئولان استان مرکزی در پی درگذشت فرمانده پدافند هوایی اراک

مسئولان استان مرکزی با صدور پیام درگذشت امیر قاسم جلیلوند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پی درگذشت امیر سرتیپ "قاسم جلیلوند"، فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی مسئولان استان مرکزی با صدور پیام‌های جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی 

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت برادر عزیز امیر ستاد قاسم جلیلوند فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم انقلابی و شهید پرور استان مرکزی، ارتشیان غیور و دلاور استان، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس و خانواده معظم وی تسلیت عرض می‌نمایم.

مجاهدت‌های ماندگار آن امیر مخلص و فداکار ارتشی، برادر انقلابی، سرباز صدیق و ولایی فرمانده معظم کل قوا در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران در جای جای این سرزمین اسلامی به ویژه در دوران مسئولیت در استان مرکزی و مجاهدت‌های ایشان در امر مبارزه با بیماری منحوس کرونا و همت قابل ستایش ایشان در امر ترویج فرهنگ شعر و ادبیات مقاومت و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و مواریث معنوی و تاریخ ساز دفاع مقدس به نسل‌های جدید انقلاب و میهن اسلامی که در هم افزایی با سایر مجاهدات این صحنه روحیه مقاومت و انقلاب گری در جامعه را همچنان زنده نگه داشته، همواره الهام بخش و برای ارتشیان غیور موجب افتخار مضاعف بود.

نام، یاد و آرمان‌های بلند آن امیر مخلص، فداکار و خستگی‌ناپذیر را گرامی می‌دارم و از درگاه خدای رحمان برای او حشر با شهدای کربلا و برای همسر صبور، فرزندان شکیبا، همکاران و همرزمان مکرم ایشان صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و دبیر کل کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی.»

تسلیت آقازاده استاندار مرکزی

متن پیام تسلیت آقازاده استاندار مرکزی به شرح زیر است.

«انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت امیر سردار قاسم جلیلوند فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی و عضو فعال و تلاشگر شورای تامین استان مرکزی موجب تاسف و تالم فراوان شد.

روز گذشته که بر بالین ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حاضر بودم علائم حیاتی ضعیفی داشت و متاسفانه بیماری بر او غلبه کرد و او پس از یک هفته مقاومت در برابر بیماری کرونا به ملکوت اعلا پیوست و فقدانش در استان مرکزی محسوس و ملموس خواهد بود.

خدمات ارزشمند ایشان در تمامی عرصه‌ها بویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و اهتمام ایشان بر بسیج کردن نیرو‌های ارتش در استان برای کمک به پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس و امداد رسانی به متولیان سلامت در راستای مقابله و درمان این بیماری، در کنار انجام وظیفه ذاتی ارتش به عنوان حافظ امنیت استان و کشور، بر کسی پوشیده نبوده و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، همکاران محترم ارتش و مردم شریف استان مرکزی، از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت دارم.»

تسلیت معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی

متن پیام تسلیت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی به شرح زیر است.

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر تاسف برانگیز درگذشت امیر قاسم جلیلوند فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران گردید.
خدمات ارزشمند امیر جلیلوند در عرصه‌های مختلف بویژه در بسیج کردن نیرو‌های ارتش برای مقابله با بیماری فراگیر کووید ۱۹ در این استان و همکاری گسترده با ستاد مقابله با کرونا، بسیار ارزشمند و توشه سفر اخروی آن عزیز سفر کرده می‌باشد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، نیرو‌های توانمند ارتش و مردم شریف استان مرکزی، از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت دارم.

مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی»

تسلیت فرمانده انتظامی استان مرکزی

متن پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان مرکزی در پی در گذشت ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی به شرح زیر است.

«در گذشت جانسوز، امیر سرتیپ" قاسم جلیلوند" بر اثر ابتلاء به ویروی منحوس کرونا که پس از یک هفته دست و پنجه نرم کردن با این ویروس داغی جانکاه بر قلب نظامیان استان بر جای گذاشته و نیز موجب تأثر و تألم مردم شریف استان مرکزی شده است.

امیر "جلیلوند" که درزمان حیاتش افتخار می‌کرد که در تمام شرایط و تمام اوقات در کنار مردم بوده و جان نازنین خود را در طبق اخلاص برای دفاع از مردم گذاشته تا آخرین لحظات عمرش خادم و خدمتگذار مردم برای دفاع از کیان و امنیت کشور از هیچ کوششی دریغ نکرد.

خدمات ارزشمند ایشان در تمامی عرصه‌ها بویژه در دوران شیوع بیماری کرونا و اهتمام ایشان بر بسیج کردن نیرو‌های ارتش در استان برای کمک به پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس و امداد رسانی به متولیان سلامت در راستای مقابله و درمان این بیماری، در کنار انجام وظیفه ذاتی ارتش به عنوان حافظ امنیت استان و کشور، بر کسی پوشیده نبوده و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، همکاران محترم ارتش و مردم شریف استان مرکزی، از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و طول عمر باعزت مسئلت دارم.»

  تسلیت علی اکبر کریمی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی

متن پیام تسلیت علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج شهادت گونه امیر سرتیپ جلیلوند ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی و فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک موجب تاسف و تاثر گردید.
سال‌ها خدمت مجاهدانه آن فرمانده شجاع در عرصه‌های مختلف به ویژه در حفظ امنیت و آرامش ایران عزیز و پاسداری از حریم هوایی کشور و تلاش‌های به یاد ماندنی وی و همرزمان سلحشورش در ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن، یادآور نقش آفرینی‌های موثر این فرمانده مخلص بوده است.
درگذشت این سرباز پرتلاش را به محضر فرمانده معظم کل قوا، امیر سرلشگر موسوی فرمانده شجاع و انقلابی ارتش، بیت شریف آن مرحوم و خانواده نیرو‌های مسلح تسلیت عرض نموده و برای ایشان غفران و رحمت الهی و علو درجات را از خدای متعال خواستارم.

علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف شهرستان‌های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی»

تسلیت رئیس کل دادگستری استان مرکزی

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم با صدور پیامی در گذشت امیر سرتیپ قاسم جلیلوند ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی را تسلیت گفت.

امیر سرتیپ "قاسم جلیلوند"، فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی پس از طی یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.