متهمان سرقت میلیاردی طلا در مشهد دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان پرونده سرقت ٢٤٠ میلیارد ریال طلا از خانه مسکونی در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سرقت مقادیر زیادی طلا و ارز خارجی از یک خانه مسکونی در محدوده خیابان کوهسنگی مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستور لازم برای بررسی پرونده صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی، متهم موردنظر را در یکی از روستا‌های حاشیه شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های ابتدایی به بزه انتسابی با همکاری دوستانش اعتراف و دستگیری سایر متهمان در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


قربان زاده بیان کرد: ماموران انتظامی با اقدام‌های اطلاعاتی، سه متهم دیگر را حوالی روستای میامی در حال بازگشت به مشهد دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به سرقت، دو همدست دیگر خود را معرفی و پس از دستگیری این دو متهم، در بازرسی از مخفیگاه آنان هفت کیلو و ۳۰۰ گرم شمش طلا، ۱۵ هزار دلار و یورو، یک دستگاه لپ‌تاپ، ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی گردنبند طلا به ارزش ٢٤٠میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در این عملیات شش متهم دستگیر و اموال مسروقه کشف و تحویل مالباخته شده است تاکید کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.