اعمال محدودیت کرونایی در شهرستان دلیجان / ابتلای خانوادگی به کرونا در دلیجان رو به افزایش است

فرماندار دلیجان از اعمال محدودیت کرونایی در این شهرستان از امروز خبرداد.

براتی زاده فرماندار دلیجان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به قرار داشتن شهرستان دلیجان در مسیر رفت و آمد استان‌های مختلف گفت: پیرو شرایط فوق و تصمیمات اخذ شده از امروز مجدداً محدودیت‌هایی سختگیرانه در این شهرستان اعمال می‌شود.

براتی زاده تنها اصناف گروه یک اجازه فعالیت داشته و بسیاری از صنوف بسته خواهد شد، همچنین با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، ماسک نمی‌زنند و مراسم‌هایی پر ازدحام برگزار می‌کنند، برخورد قانونی می‌شود.

او تصریح کرد: به منظور کاهش آمار ابتلا به کرونا، با همکاری هلال احمر ایستگاه‌های ارشادی در سطح شهرستان دلیجان به منظور هدایت و راهنمایی مردم برپا شده است.

ابتلای خانوادگی به کرونا در دلیجان رو به افزایش است

دکتر فردوسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان  هم گفت: تعداد مبتلایان، مراجعین سرپایی، آمار بستری و همچنین درگیری‌های خانوادگی در این شهرستان رو به افزایش است.

دکتر فردوسی افزود: پدیدار شدن شرایط فوق بحرانی در زمینه کرونا ویروس در این شهرستان نشات گرفته از عدم رعایت موازین بهداشتی از سوی مردم و برگزاری مراسم‌های پر تجمع است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان بیان کرد: طبق آمار‌های امروز، ۴۴ بستری در بیمارستان شهرستان دلیجان وجود داشته و ظرفیت بخش ویژه بیمارستان تکمیل شده و بیماران بستری اورژانس نیز در انتظار انتقال به بخش هستند.


ترابی دادستان دلیجان هم با اعلام اینکه انتشار عکس وتصاویر متخلفین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ممنوع نیست از اعمال احکام جایگزین از جمله بکارگیری متخلفین در بخش‌های خدماتی بیمارستان‌ها ومراکز بهداشتی خبرداد.

فرداد شهردار دلیجان هم از بکار گیری امکانات لجستیک شهرداری برای ضدعفونی معابر وادارانت ومکان‌های عمومی خبرداد.

بیگی رییس شورای شهر دلیجان هم از تعطیلی تمامی بوستان‌های شهری واماکن تفریحی دلیجان خبرداد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی رئیس تبلیغات اسلامی دلیجان هم از تشکیل قرارگاه جهادی شهید سلیمانی به منظور سازماندهی گروه‌های جهادی وداوطلب برای مبارزه با کرونا خبرداد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.