مردم با بی‌اهمیتی به محدودیت‌ها به استقبال کرونا می‌روند

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: تصمیمات کارشناسان و هدف ستاد ملی کرونا فقط به جهت حفظ سلامت جامعه است و مردم اگر رعایت کنند طبیعتا این محدودیت‌ها هم وجود نخواهد داشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرماندار سنقر و کلیایی به تشریح تصمیمات ستاد کرونای این شهرستان پرداخت گفت: تصمیمات کارشناسان و هدف ستاد ملی کرونا فقط به جهت حفظ سلامت جامعه است و مردم اگر رعایت کنند طبیعتا این محدودیت‌ها هم وجود نخواهد داشت.

غلامرضا مرتضوی افزود:در روز‌های گذشته و هفته قبل تصمیماتی مبنی بر تشدید محدودیت‌ها در شهرستان اعمال شد، اما متاسفانه در برخی از حوزه‌ها مردم همکاری نکردند.

او با بیان اینکه پنجشنبه هفته گذشته بنا به وضعیت قرمز شهرستان محدودیت‌هایی در آرامستان‌ها اتخاذ شد، گفت: با وجود اطلاع‌رسانی‌های گسترده در سطح شهرستان، اما متاسفانه مردم با بی‌اهمیتی به محدودیت‌ها به استقبال کرونا می‌رفتند.

مرتضوی تاکید کرد: راه درمان این بیماری در بیمارستان‌ها نیست و باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به سلامت خود و جامعه اهمیت دهیم.

برخورد با تهدیدکنندگان سلامت

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان سنقر و کلیایی در ادامه گفت: در روز‌های اخیر در سطح شهرستان گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری مراسم عروسی دریافت شد که سریعا با حکم قضایی و با ورود دستگا‌های ذیربط اخطار لازم داده شد و این آیین‌ها لغو شد.

مرتضوی بیان کرد: متخلفان علیه سلامت عمومی بدانند سلامت مردم خط قرمز ما است و به طور قطع این اقدام مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی جامعه است و با افراد خاطی بدون تعارف برخورد قضایی می‌شود.

او همچنین از پیگیری تخصیص دستگاه اکسیژن ساز ۴۰۰ لیتری به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر سنقر خبر داد و افزود: در این راستا برای افزایش ظرفیت و تامین نیاز‌های این بیمارستان امروز نیز ۴۰ کپسول اکسیژن نیز اضافه شد.

او ازبزرگان، خیرین و سمن‌ها، فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای شهرستان دعوت کرد در راستای تاکید و افزایش آگاهی جامعه نسبت به رعایت شیوه نامه ها و اقناع‌سازی افکار عمومی کمک کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار