سلامت دانش آموزان در اولویت است

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه فعالیت مدارس این شهرستان از روز شنبه ١۵ شهریور ماه آغاز می‌شود، گفت: تمام تمهیدات لازم برای اجرای شیوه‌نامه ‌های بهداشتی در مدارس شهرستان در نظر گرفته شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت:آغاز شروع سال تحصیلی جدید با اولویت حضور دانش آموزان و در کنار آن با استفاده از فضای مجازی، برنامه شاد و صدا وسیما صورت می‌گیرد.

او گفت: تصمیمات تقسیم بندی و گروه بندی دانش آموزان به منظور کاهش ظرفیت و اجرای دستورالعمل‌ها به عهده شورای هر مدرسه گذاشته شده که تمهیدات لازم را براساس چهارچوب‌ها اجرا و به خانواده‌ها ابلاغ کند.

مرتضوی با بیان اینکه حضور دانش آموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود، گفت: خانواده‌ها این اطمینان خاطر را داشته باشند که تمامی مدارس سطح شهرستان با رعایت موارد شیوه نامه‌های بهداشتی شروع به کار خواهد کرد و سلامت دانش آموزان در اولویت است.

او ادامه داد: به این منظور چند تیم بازرسی با مسئولیت معاون فرماندار و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در نظر گرفته شده و نظارت الزام بر اجرای مصوبات و دستورالعمل‌ها در مدارس به صورت مستمر کنترل خواهد شد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار