دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری:

لزوم اعمال ممنوعیت‌های جدید در چهارمحال و بختیاری برای مردم تبیین شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: لزوم اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در چهارمحال و بختیاری باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا علی‌محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در شورای اداری استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های دو هفته‌ای در خصوص قطع زنجیره انتقال این ویروس باید بالاترین بازدهی را در استان داشته باشد.

او افزود: مسئولان، مردم و گروه‌های مختلف برای کسب نتایج مطلوب مورد نظر ناشی از اعمال دو هفته‌ای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در استان همراهی، تعامل و همکاری تنگاتنگ داشته باشند.


بیشتر بخوانید


علی محمدی اضافه کرد: البته موضوع و لزوم اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در چهارمحال و بختیاری باید برای مردم تبیین شود.

او به شرایط سخت کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا در جامعه و شرایط نامساعد اقتصادی مردم اشاره و تصریح کرد: روحانیون، ائمه جمعه و جماعت، فعالان فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای موفقیت در این تصمیم به مسئولان کمک کنند.

علی محمدی گفت: امکانات، تجهیزات و تعداد نیروی انسانی کادر سلامت در استان محدود است، اما این گروه تلاش فراوان و قابل توجهی در مقابله با ویروس کرونا و تلاش برای قطع زنجیره انتقال آن دارند.

او ادامه داد: تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، جلوگیری از تردد خودروگردی، پرهیز از هرگونه تجمع و اعمال جریمه‌های سنگین و توقیف خودرو متخلفان ضرورت دارد.

علی محمدی افزود: کنترل ورودی بانک‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مطب پزشکان، پالایش مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از ورود افراد دارای درخواست غیر ضروری، مورد توجه باشد.

او اضافه کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا تا زمان ریشه‌کنی این ویروس، فرهنگ کمک‌های مومنانه و تخفیف یا بخشش در اجاره‌بهای ساختمان‌های مسکونی و تجاری در چهارمحال و بختیاری ضروری است.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد نیز به نمایندگی از شهرداران چهارمحال و بختیاری هم گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰ هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی و گندزدایی معبر‌های عمومی در مرکز استان توزیع شده است.

او افزود: در این مدت هشت هزار ماسک فیلتردار و چهار هزار و ۵۰۰ جفت دستکش در شهرکرد توزیع شد.

عبدالغنی اضافه کرد: تمامی شهرداری‌های استان برای هرگونه فعالیت در زمینه ریشه‌کنی ویروس کرونا آمادگی همکاری دارند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.