اقدامات بازدارنده برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی به تنهایی کارساز نیست

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: اقدامات بازدارنده و سختگیرانه در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به تنهایی کارساز نیست، اگر مردم مشارکت نداشته باشند هر اقدامی در مقابله با کرونا ابتر و بیهوده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نصرت‌اله مرادی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه در خصوص نظارت در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: مشکلی که به واسطه شیوع ویروس کرونا گریبان جامعه بشری شده در صد‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.

او با اشاره بر نظارت‌های جدی در استای رعایت  دستورهای بهداشتی، اضافه کرد: با توج به شیوع ویروس کرونا و افزایش روزافزون مبتلایان و وضعیت بیمارستان‌های حال حاضر استان و تعطیلی کامل ۶ شهرستان پرخطر، اکیپ‌های به عنوان بازرس بر فعالیت اصناف و مشاغل پرخطر به صورت محسوس و غیرمحسوس با هماهنگی با ساختار قضایی نظارت دارند و در صورت عدم رعایت جریمه و حتی پلمب واحد را به همراه دارد.

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه ادامه داد: اقدامات بازدارنده و سختگیرانه به تنهایی کارساز نیست اگر مردم مشارکت نداشته باشند هر اقدامی ابتر و بدون نتیجه است، مردم نگاهی هوشمندانه به این بیماری داشته باشند.

مرادی با بیان اینکه تقریبا ۸۰ درصد مردم جامعه رعایت می‌کنند و افزود: ۱۵ تا ۲۰ درصد جامعه ۸۰ درصد جامعه را به گروگان گرفته‌اند و سلامت آن‌ها را تهدید می‌کنند.

او از مردم خواست، حتی الامکان از منزل بیرون نیایند و از حضور در امکان پر خطر شهر (مکان‌های شلوغ و پرازدحام) خودداری کنند و قبول کنند خطر ابتلا به کرونا بیخ گوش تک‌تک ماست و تنها راه پیشگیری آن رعایت موازین بهداشتی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار