میقانی بابیان اینکه مجوز لازم برای ورود ماشین‌آلات به روستای فولاد محله صادرشده است، گفت: لایروبی قنات این روستا در کمترین زمان ممکن اقدام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به بالا آمدن آب و بروز خسارت به برخی منازل مسکونی اهالی این روستا اظهار داشت: بالا آمدن سطح آب در روستای فولاد محله مشکل امروز یا دیروز مردم این منطقه نیست بلکه این دغدغه می‌بایست یک دهه گذشته برطرف می‌شد.

او با اشاره به هماهنگی و پیگیری‌های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان برای ورود ماشین‌آلات به روستای فولاد محله و صدور مجوز‌های لازم بیان کرد: با تأمین اعتبار برای لایروبی قنات در این منطقه در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه تأمین آب آشامیدنی اهالی منطقه نیز از دیگر مشکلات مهمی است که به‌عنوان مهم‌ترین مطالبه مردم پیگیری می‌شود، تصریح کرد: برآورد خسارت و ارائه تسهیلات به اهالی خسارت‌دیده که به دلیل بالا آمدن سطح آب‌خانه‌هایشان نیازمند بازسازی و نوسازی دارد با همکاری اداره کل بنیاد مسکن استان در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.