حمایت از طرح ملی آمران سلامت در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن استقبال از اجرای طرح ملی آمران سلامت، گفت: با تمام قوا طرح ملی آمران سلامت هلال احمر را حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با همراهی جمعی از اعضای شورای معاونین با فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به توانمندی و بلوغ فکری جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: این نهاد مردمی با ارائه آموزش ها، خدمات امدادی و عام المنفعه تکیه گاه امنی برای مردم در بحران‌ها است.

او ضمن استقبال از اجرای طرح ملی آمران سلامت افزود: با تمام قوا طرح ملی آمران سلامت جمعیت هلال احمر را حمایت می‌کنیم.

سردار ناظری تصریح کرد: انجام ماموریت‌های سخت و پیچده جمعیت هلال احمر با همت والا و روحیه جهادی نیرو‌های داوطلب محقق می‌شود.

او با اشاره به ارائه خدمات جمعیت هلال احمر در مبارزه با اپیدمی کرونا، تصریح کرد: نیرو‌های داوطلب و ایثارگر در کنار مدافعان سلامت ایستاده اند و خدمات ارزنده و گسترده آنان در اذهان عمومی و در تاریخ ثبت و ضبط می‌شود.

سردار ناظری افزود: خوشبختانه تا کنون امدادرسانی در حوادث طبیعی و غیرطبیعی به همت جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی طی هماهنگی و همکاری یکدیگر با موفقیت انجام شده است.

او با اشاره به ظرفیت‌های متعدد جمعیت هلال احمر استان کرمان، بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های هلال احمر در ماموریت‌های نیروی انتظامی ارزشمند است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: حراست و امنیت در جامعه، مایه آرامش در تمامی شرایط بخصوص در بحران‌ها می‌شود.

او ضمن تحسین رویکرد نیروی انتظامی عنوان کرد: در امدادرسانی سیل‌های اخیر در شهرستان رودبارجنوب و شهداد، نیرو‌های انتظامی در ایجاد امنیت و توزیع اقلام جمعیت هلال احمر را به خوبی همراهی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: نقطه مشترک هلال احمر و نیروی انتظامی ایجاد آرامش در حوادث برای مردم آسیب دیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار