مشکل آب شرب ۹ روستای بخش مرکزی مراغه رفع شد

بخشدار مرکزی مراغه از رفع مشکل آب شرب ۹ روستای این بخش خبر داد و گفت: روستا‌های ینگجه، کامل آباد، آشان، تازه کند قشلاق، قشلاق، اصفهانجق، قلعه خالصه، نرج آباد و سرج با مشکل چندین ساله کمبود آب شرب مواجه بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مصطفی مجیدی بخشدار مرکزی مراغه گفت:مشکل آب شرب روستا‌های چوان باغ، بهنق، مغانجیق و اکیس این بخش هم در حال حل شدن است.

اوافزود: در شهریورماه امسال مجتمع تصفیه خانه آب سراجوی غربی این بخش جهت بهره مندی ۵ روستا از آب آشامیدنی سالم با اعتبار هشت میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

اوگفت:در مجموع برای آب رسانی به این تعداد از روستا‌های بخش مرکزی طبق برآورده اولیه ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بخشدار مرکزی مراغه از آغاز عملیات آبرسانی به روستای اکیس این بخش خبر داد و گفت: عملیات آبرسانی به روستای اکیس با خط انتقال به طول چهار و نیم کیلومتر و با برآورد اولیه اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از هفته آینده اجرایی خواهد شد.

مجیدی گفت: فرماندار مراغه بر تسریع در رفع مشکل آب شرب روستا‌های بخش بدون در نظر گرفتن بروکراسی‌های اداری تاکید کرد که در این راستا آب و فاضلاب شهرستان با اقدامات شبانه روزی در رفع مشکلات آب آشامیدنی روستا‌ها در تلاش است.

او افزود: با خرد جمعی و همدلی مسوولان شهرستان می‌توان موجب تسریع در اجرای پروژه‌های بخش مرکزی شد.

اوگفت: در طول چند ماه اخیر چندین بار از روستا‌های بخش مرکزی جهت رفع مشکلات با حضور مسوولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان بازدید شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.