نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

کادرسازی ریشه‌ای‌ترین اقدام حوزه‌های علمیه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: حوزه‌های علمیه با کادرسازی برای نظام اسلامی مهمترین و ریشه‌ای‌ترین اقدام در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را انجام می‌دهند.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در نشست اساتید و طلاب حوزه‌های سفیران، امام هادی (ع) و طلاب خواهر دلگان که در محل مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب به عنوان یک دیده‌بان که با حکمت موارد مربوط به جامعه را رصد می‌کنند و نسبت به شبیخون فرهنگی دشمن هشدار داده‌اند، اظهارداشت: یکی از دلایل اهمیت نقش حوزه‌های علمیه در حال حاضر این است که دشمن آرایش جنگی به خود گرفته و در این جنگ فرهنگی حوزه علمیه از مهمترین ارکان مقابله با دشمن محسوب می‌شود.

امام جمعه زاهدان افزود: کادرسازی و انسان‌سازی حقیقت و ماهیت حوزه‌های علمیه بوده و انتصابش به امام زمان (عج) به شرف این کار می‌افزاید.

او  خطاب به طلاب و روحانیون حاضر در نشست بیان کرد: این که ما در هر جایگاهی از حوزه علمیه هستیم توجه داشته باشیم کجا و در دستگاه چه کسی کار می‌کنیم، پیام‌هایی را برای ما طلبه‌ها در بردارد که باید قدردان خداوند باشیم که عمرمان را در این راه قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: حوزه علمیه دستگاه امام زمان (عج) است و بر این اساس باید خودمان را کنترل کنیم و حرمت این دستگاه و صاحب آن را حفظ کنیم.

او  تاکید کرد: کار کردن در حوزه علمیه کارگزاری برای حضرت مهدی (ع) است و در این خصوص باید خیلی بیشتر مراقبت کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار