بازار کرمان از روغن، چرب می شود

معاون بازرگانی سازمان صمت کرمان با اشاره به توزیع روغن در بازار و فروشگاه ها گفت: قرار است ۲ هزار تن روغن خام نیز در اختیار کارخانه روغن گلناز قرار گیرد تا این کارخانه بتواند روغن بیشتری در کرمان تولید و روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سینا خسروی، معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان درباره آخرین وضعیت روغن در استان کرمان گفت: با توجه به تفاهمی که شرکت بازرگانی دولتی ایران با فروشگاه‌های زنجیره‌ای داشته، دولت تامین روغن این فروشگاه‌ها را متعهد شده و از این رو هیچ فروشگاه زنجیره‌ای با هیچ توجیهی، قفسه‌هایش نباید از روغن خالی باشد.

او با اشاره به جلسه امروز ۹ آبان‌ماه به صورت ویدئو کنفرانسی بین سازمان‌های صمت سراسر کشور، ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها و معاونان وزارت صمت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران بیان کرد: در این جلسه تاکید شد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای متعهد به توزیع مرتب روغن مایع هستند.

خسروی افزود: با پیگیری انجام شده در شهرستان‌هایی که فروشگاه‌های زنجیره‌ای شعب کمتری دارند، توزیع از طریق صنوف منتخب انجام خواهد شد.

او افزود: برای مصرف‌کنندگان روغن جامد هم این نوید داده شد که از دو هفته آینده، روغن جامد به وفور در بازار تزریق شود و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد. 

خسروی اعلام کرد: بنا به درخواست رییس سازمان صمت استان کرمان مقرر شد: ۲ هزار تن روغن خام در اختیار کارخانه روغن گلناز کرمان قرار گیرد تا این کارخانه بتواند روغن بیشتری را در استان کرمان  تولید و روانه بازار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار