توزیع چهار هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت هرسین با اشاره به بخشی از خدمات انجام شده برای حمایت از اقشار ضعیف شهرستان گفت: در مدت شیوع کرونا چهار هزار و ۶۰۰ بسته سبد معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ صمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت هرسین گفت: ارزش تقریبی  بسته‌های معیشتی ۲۵۰ هزار تومان و شامل برنج، روغن، ماکارانی، مرغ، گوشت گرم، نخود، لوبیا و خرما بوده است.

او همچنین از پخت و توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: خیران شهرستان هم پنج تُن گوشت قرمز برای توزیع بین نیازمندان اهدا کرده اند.

راه اندازی سه کارگاه تولید ماسک با همت گروه‌های جهادی و توزیع بیش از ۳۵ هزار عدد ماسک دیگر خدمتی بود که محمدی به آن اشاره و اظهار کرد: ۲۱ گروه جهادی نیز برای ضد عفونی  معابر، اماکن عمومی و مدارس شهرستان پای کار آمده و سه هزار بطری مواد ضدعفونی هم در محله‌های محروم و سطح شهرستان توزیع شده است.


فرمانده ناحیه مقاومت هرسین اشاره‌ای هم به تهیه و توزیع بسته‌های لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند با همت گروه جهادی شهید مسعود دارابی کرد و گفت: اقدامات خیرخواهانه در شهرستان با میدان داری گروه‌های جهادی و مردمی و حمایت خیران شهرستان، سپاه پاسداران استان، بسیج سازندگی، آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار