قیمت مصوب ماسک در کرمانشاه هزار و ۳۰۰ تومان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : قیمت مصوب ماسک در استان همان هزار و ۳۰۰ تومان است که در همه داروخانه ها هم عرضه می‌شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن دارابی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت : قیمت مصوب ماسک در استان همان هزار و ۳۰۰ تومان است که در همه داروخانه هم عرضه می‌شود، اما با همراهی برخی تولیدکنندگان ماسک و در راستای کمک به اقشار نیازمند، در چند نقطه پرازدحام کرمانشاه اقدام به توزیع ماسک ارزان‌تر هم کرده‌ایم.

او گفت : به دنبال عرضه محدود ماسک توسط چند وانت در سطح شهر کرمانشاه به قیمت کمتر از مصوبه ستاد کرونای استان، این شبهه برای مردم پیش آمده که ممکن است این ماسک‌ها تقلبی باشد.

دارابی افزود: این وانت‌ها ماسک را به قیمت هزار و ۵۰ تومان عرضه می‌کنند؛ به همین دلیل برخی شهروندان هم تصور کرده اند که قیمت مصوب ماسک در ستاد کرونای استان کرمانشاه همین است و ماسک هزار و ۳۰۰ تومانی در داروخانه‌ها بیشتر از نرخ مصوب به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: قیمت مصوب عرضه ماسک در استان همان هزار و ۳۰۰ تومان است که در همه داروخانه‌های کرمانشاه هم عرضه می‌شود.

 دارابی گفت: ماسک هزار و ۵۰ تومانی نتیجه پیگیری سازمان صمت و همراهی برخی تولیدکنندگان ماسک در استان است که باهدف کمک به اقشار نیازمند استان در چند نقطه کم برخوردار و پرازدحام عرضه می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار