مشکلی در تامین و توزیع روغن خوراکی در اردبیل وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در استان اردبیل مشکلی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه‌ای ویدئوکنفرانس با معاون بازرگانی داخلی وزارت با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالا‌های اساسی در استان اردبیل خبر داد.

او با بیان این‌که با پیگیری‌های مستمر سازمان در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد، اظهار کرد: نمایندگی‌های که عامل پخش مواد غذایی در سطح استان می‌باشند در حال جذب روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با مصوبه تنظیم بازار استان و پیگیری جدی سازمان صنعت معدن و تجارت استان در حال حاضر نمایندگی‌های پخش از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می‌کنند.

صادقی با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالا‌های اساسی به‌ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از "عدم عرضه و گرانفروشی" با سامانه تلفنی ۱۲۴ رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تماس حاصل کنند.

او ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی در سطح استان اردبیل نداریم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.