فراخوان دوره آنلاین مقاله نویسی به زبان انگلیسی در دانشگاه الزهرا (س)

دانشگاه الزهرا (س) به منظور برگزاری دوره آنلاین مقاله نویسی به زبان انگلیسی، اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، تجربه ثابت کرده، دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بیشتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالاتر تحصیلی به ویژه در مقطع دکتری دارند.

علاوه بر آن، چنانچه دانشجویی بخواهد برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور اقدام کند، تعداد مقالات خارجی معیار ارزشیابی آن خواهد بود.

از این رو، مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه الزهرا اقدام به برگزاری دوره آنلاین مقاله نویسی به زبان انگلیسی کرده است. در این دوره فوت و فن‌های اساسی جهت نگارش مقالات به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود. زمان برگزاری آن نیز از ۱۱ آبان ۹۹، روز‌های فرد، ساعت ۱۸ الی ۲۰ است.

شرکت برای عموم افراد (آقایان و خانم ها) آزاد است و به پذیرفته‌شدگان در آزمون پایانی، گواهی مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه الزهرا (س) اعطا خواهد شد.

به دنبال بهره‌مندی از ظرفیت و قابلیت‌های دانشجویان، مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه از دانشجویان و فارغ التحصیلانی که علاقه‌مند به همکاری با این مرکز هستند در زمینه‌های ترجمه زبان انگیسی، ترجمه زبان چینی‌ و ترجمه زبان فرانسه دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
sajedeh
۱۷:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
من فارغ التحصیل رشته ادبیات زبان اینگلیسی هستم و امسال مدیریت فناوری الزهرا قبول شدم
و واحد های مقاله نویسی و گذروندم.
درزمینه ی ترجمه هم علاقه به همکاری باهاتون هستم.
آخرین اخبار