رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:

دورکاری کارمندان در کنترل بیماری کرونا بسیار تاثیرگذار است

شکرالله سلمان زاده با اشاره به تاثیر دورکاری کارمندان در کنترل بیماری ویروس کرونا گفت: کارها باید با حضور حداقلی کارمندان در ادارات انجام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: با توجه به اینکه کارمندان طیف وسیعی از جامعه را تشکیل می‌دهند، کارمندانی که امکان انجام کار در منزل را دارند باید تا حد امکان در خانه بمانند و دورکاری کنند.

او ادامه داد:شهروندان بویژه سالمندان ، بیماران زمینه ای و مادران باردار تاجایی که ممکن است نباید از خانه‌ها خارج شوند تا در معرض ابتلا قرار نگیرند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:تجمعات خانوادگی وحضور در مراسمات باعث افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شده است به همین منظور از شهروندان عزیز خواهشمندم از این گونه تجمعات جددا پرهیز کنند.

سلمان زاده گفت: در روزهای اخیر در جنوب غرب خوزستان شاهد ابتلای تعدادی از معلمان به کرونا بوده‌ایم این در حالی است که به حضور معلمان در مدارس نیازی نیست و در منزل امکان تدریس آنلاین را دارند.

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت امروز به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان تبدیل شده است.

کادر درمانی این بیمارستان شبانه روز به صورت خالصانه به بیماران کرونایی شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.