بهره مندی ۶۰ نفر از امدادگران هلال احمر زنجان از طرح" پنجشنبه‌های آموزشی"

معاون امداد و نجات هلال احمر زنجان گفت: ۶۰ نفر از امدادگران هلال احمر در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع از طرح"پنجشنبه‌های آموزشی" بهره‌مند شدند.

آقاجانلو معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: توان افزایی پنجشنبه‌های آموزشی ویژه تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع هر هفته به منظور ارتقای توان علمی و مهارتی نجاتگران در پاسخگویی سریع به سوانح انجام می‌شود.

او آموزش عملی و مهارتی امدادگران و نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات و بازآموزی به منظور مسئولیت‌های اعضای تیم‌های عملیاتی را از اهداف طرح پنجشنبه‌های آموزشی برشمرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با اجرای این طرح در تلاش برای بالا بردن سطح مهارت فردی و گروهی و تقویت نقاط قوت و رفع ضعف تیم‌های عملیاتی هستیم.

آقاجانلو یادآوری کرد: در کنار این اهداف، افزایش سرعت عمل پاسخگویی امدادگران و نجاتگران در حوادث نیز مهمترین مقوله‌ای است که در پنجشنبه‌های آموزشی انجام می‌شود.

او ادامه داد: فرایند تمرین در پنجشنبه‌های آموزشی به صورت تمرین تک مهارتی است و هر هفته ۶۰ نفر فراگیر در ۱۱ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان از آموزش‌های مورد نیاز بهره مند می‌شوند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.