تبلت وزارت نفت به دست دانش آموزان بردخونی نرسید

رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: تاکنون هیچ تبلتی از سوی وزارت نفت به دانش‌آموزان این منطقه داده نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی بخش بردخون بیان کرد: آموزش پرورش متعهد به صیانت از سلامت دانش‌آموزان با اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته است.

او افزود: در این شرایط ما ملزم به آموزش غیرحضوری به دانش‌آموزان هستیم که این موضوع مستلزم داشتن تلفن همراه هوشمند و یا تبلت است که با بررسی‌های انجام‌شده ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بردخون به این وسایل دسترسی ندارند و یا مشکل‌دارند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون در خصوص تبلت‌هایی که وزارت نفت و منطقه ویژه انرژی پارس وعده آن را داده بودند هم گفت: تاکنون هیچ تبلتی به دانش‌آموزان منطقه بردخون نشده است.


بیشتر بخوانید


محمودی عنوان کرد: فقط خیران و معلمان در این زمینه همکاری داشته و تعدادی تلفن همراه هوشمند در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار داده‌اند و ما همچنان در این زمینه مشکل‌داریم و می‌خواهیم کمک‌های وزارت نفت سریع‌تر تحویل شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر هم از آمادگی کامل برای همکاری با آموزش پرورش در پایش روانشناسی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: همکاران روانشناس ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان آماده‌اند تا در کنار مشاوران و معلمان پرورشی مدارس به غربالگری روانشناسی دانش‌آموزان بپردازند.

احمد آخوندی افزود: کمک به آموزش پرورش کمک به مجموعه شبکه بهداشت و درمان می‌دانیم و از همه خیران تقاضا داریم در زمینه تأمین تجهیزات حفاظت فردی، تبلت، گوشی هوشمند تلفن همراه، مواد گندزدایی و ... به آموزش و پرورش کمک کنند.

او با اشاره به الزام تکمیل فهرست خود ارزیابی ادارات در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، بیان کرد: تاکنون اقدامی از سوی ادارات و نهاد‌های شهرستان صورت نگرفته و گزارش آن به شبکه بهداشت و درمان فرستاده نشده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.