فرمانده نیروی انتظامی :

شهیدان به خاک افتادند تا ما به زانو در نیاییم

سردار اشتری با بیان اینکه شهیدان از نفس افتادند تا ما نفس بکشیم، قامت علم کردند تا ما نشکنیم و به خاک افتادند تا ما به زانو در نیاییم، گفت: هر آنچه که در توان داریم برای مردم و برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی  در دیدار با خانواده شهیدان "آرمان ارباب" و "ناصر شیبانی صدر" با تبریک ایام ماه ربیع الاول، اظهار داشت: شهادت افتخاری است برای یک ملت و یک کشور؛ بی شک داغ عزیزان خیلی سخت است و نمی‌توان عمق این موضوع را احساس درک کرد، ولی این افتخار بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و از خدا می‌خواهیم به شما خانواده شهدای عزیز صبر عنایت کند.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می‌فرمایند "شهادت یک مرگ تاجرانه است"، خاطر نشان کرد: اینکه کسی عاقبتش ختم به شهادت شود، توفیقی الهی بوده که نصیب خود و اطرافیانش می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه برای خانواده شهدا افتخاری است که چنین فرزندانی را در دامان خود پرورش داده و در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و میهن عزیز تقدیم کرده اند، گفت: حقیقتا اجر و ثوابی که والدین شهدا در این راه تحمل کردند، کم از شهادت نیست.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه امنیت و آرامش با ثبات کنونی در استان و کشور به برکت خون پاک شهدا و دعای خیر خانواده‌های آنان است، عنوان داشت: همگی خود را مدیون خانواده شهدا می‌دانیم.

سردار اشتری با بیان اینکه شهیدان از نفس افتادند تا ما نفس بکشیم، قامت علم کردند تا ما نشکنیم و به خاک افتادند تا ما به زانو در نیاییم، گفت: ان شاء الله شرمنده شهدا نشویم و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای مردم و برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت و محتاج دعای خیر شما هستیم.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار