رئیس صندوق بازنشستگی فولاد مطرح کرد؛

آخرین وضعیت شرکت‌های صندوق بازنشستگی فولاد در بورس

مسرور درباره آخرین وضعیت بورسی کردن شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد و وضعیت شرکت‌های این صندوق در شرایط فعلی بازار بورس، توضیحاتی داد.

رضا مسرور رئیس صندوق بازنشستگی فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت از بورسی کردن شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد، اظهار کرد: تعدادی از شرکت‌های مدیریتی صندوق بازنشستگی فولاد قرار است وارد بورس شوند.

رئیس صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه اولین شرکت، شرکت سنگ آهن مرکزی است که پذیرش بورس را دریافت کرده است، گفت: ماه آینده عرضه اولیه آن صورت می‌گیرد، همچنین شرکت‌های دیگر زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد را نیز بنا داریم وارد بازار سرمایه کنیم این شرکت‌ها شامل؛ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق فولاد، زغال سنگ کرمان، شرکت معادن اسفندقه، شرکت تجارت فولاد صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های مدیریتی دیگر که قرار است وارد بازار سرمایه شود.

مسرور با اشاره به اینکه این نوسانات بازار سرمایه تاثیراتی در شرکت‌های ما قطعاً داشته است، افزود: اما نگاهمان، نگاهی بلندمدت است و با توجه به اینکه در دراز مدت بازدهی بازار سرمایه از بازار‌های موازی دیگر بیشتر بوده است و با توجه به اینکه رشد نقدینگی و تامین نقدینگی نسبت به بازار‌های دیگر آسان‌تر خواهد بود، نهایتاً موضوعاتی که حائز اهمیت است ورود شرکت‌های مدیریتی صندوق به بازار سرمایه است.

وی درباره وضعیت شرکت‌های بورسی صندوق بازنشستگی فولاد در وضعیت فعلی نوسات بورس، گفت: در ماه‌های اخیر ریزش‌ها و کاهش‌هایی را در بازار بورس شاهد بودیم، اما نسبت به بهمن ماه که ورود برخی از شرکت‌های ما به بازار بورس بوده شاهد افزایش خوبی هستیم و این سودآوری‌ها از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است.

رئیس صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه شرکت‌هایی که در بخش‌های فولادی بودند بازدهی بهتری نسبت به شرکت‌هایی که در حوزه خودرویی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد و اعتماد دوباره به بازار سرمایه حتماً شاهد این خواهیم بود که این کاهش‌هایی که در ماه‌های اخیر شاهد آن بودیم را بتوانیم جبران کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار