واگذاری ۱۰ واحد مسکونی به معلولان در همدان

 معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در همدان از واگذاری ۱۰ واحد مسکونی برای معلولان این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی چهاردولی, معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان همدان اظهار داشت: هریک از واحد های مسکونی با هزینه  ۱۴۲ میلیون تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام و با همکاری و تامین بخشی از هزینه ها از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته  و به خانواده‌های دارای یک و ۲ معلول تحویل شده است.

او ادامه داد: این افراد پیشتر اقدام به نامه نگاری با دفتر رهبر فرزانه انقلاب برای دریافت خانه کرده بودند که به دنبال ارجاع این نامه و درخواست ها به ستاد اجرایی حضرت امام (ره)، نسبت به ساخت این منازل اقدام شد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در همدان افزود: علاوه بر این، امسال بنیاد برکت ۱۲۰ خانه عالم را با ۷۵۰ میلیون تومان در این استان تعمیر و تجهیز کرده است.

چهاردولی گفت: همچنین بنیاد برکت  ۲۴ مسجدرا در استان  با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دست ساخت دارد که ۱۳ مسجد تکمیل و تحویل شده  است.

او با بیان اینکه ۱۱ مسجد نیمه کاره تا ۲۲ بهمن به بهره برداری می رسد اضافه کرد: این مساجد در شهرستان‌های همدان، اسدآباد، رزن، تویسرکان، کبودراهنگ، ملایر و نهاوند در حال ساخت است.

انتهی پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.