شناسایی بیش از ۳۵ هزار مبتلای جدید به کرونا در یک روز در فرانسه

براساس آمار‌های رسمی، روز گذشته در فرانسه بیش از ۳۵ هزار و ۶۰۰ مبتلای جدید به کرونا شناسایی شد که رقم قابل توجهی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، اداره کل بهداشت عمومی فرانسه از ثبت ۳۵ هزار و ۶۴۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روز شنبه خبر داد.

آمار موارد جدید ابتلا در فرانسه در پایین‌ترین سطح از سه شنبه گذشته قرار دارد، اما میزان مثبت بودن نتایج آزمایش‌ها همچنان رو به افزایش است. یکشنبه گذشته آمار روزانه مبتلایان به رقم ۵۲ هزار و ۱۰ نفر رسید که بی سابقه بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، اداره کل بهداشت عمومی فرانسه اعلام کرد در شبانه روز گذشته با ثبت ۳۵ هزار و ۶۴۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، مجموع شمار مبتلایان «کووید-۱۹» در این کشور به یک میلیون و ۳۶۴ هزار و ۶۲۵ نفر رسید.

بنا بر اعلام این منبع، همچنین در شبانه روز گذشته ۲۲۳ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به «کووید-۱۹» در این کشور ثبت شد. به این ترتیب، از آغاز شیوع ویروس کرونا در فرانسه تا پایان شنبه شمار قربانیان کرونا در این کشور در مجموع به ۳۶ هزار و ۷۸۸ نفر رسیده است.

در هفت روز گذشته ۱۶ هزار و ۸۶۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۵۰۷ نفر به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافته اند. مقامات بهداشت و درمان فرانسه به علت آغاز موج دوم همه گیری و بیماری‌های فصلی معمول از جمله آنفلوانزا، این شاخص را به دقت زیر نظر دارند تا بتوانند شرایط را کنترل کنند.

دولت فرانسه تصمیم گرفت به منظور مقابله با موج دوم همه گیری از جمعه وارد مرحله جدیدی از قرنطینه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار