فروش تولیدات صهیونیستی در کویت دردسرساز شد

وزارت تجارت و صنایع کویت چند فروشگاه این کشور را به دلیل تخلف و فروش محصولات تولید رژیم صهیونیستی تعطیل کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، ۸ فروشگاه در کویت به دلیل فروش محصولات تولیدی رژیم صهیونیستی در یکی از آنها، تعطیل شدند.

وزارت تجارت و صنایع کویت اعلام کرد هشت فروشگاه که در یکی از آن‌ها محصولات ساخت رژیم صهیونیستی به فروش می‌رسید، تعطیل شدند و پرونده آن‌ها برای پیگیری به دادسرای عمومی معرفی شد.

وزارت تجارت و صنایع کویت روز یکشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: تیم‌های بازرسی محصولاتی با ماهیت صهیونیستی کشف و ضبط کردند که طبق قانون فروش آن‌ها در بازار‌های محلی ممنوع است. آن‌ها در یکی از شرکت‌های قطعات خودرو در منطقه شوایخ واقع در پایتخت فروخته می‌شدند. این وزارتخانه اعلام کرد شکایتی و اعلانی توسط یک مصرف کننده مبنی بر وجود شرکتی که به فروش کالا‌های ساخت رژیم صهیونیستی مبادرت می‌کند، ارائه شده است.

این بیانیه می‌افزاید تیم‌های بازرسی شکایت مذکور را دریافت کرده و کالا‌های موجود در این شرکت را بررسی کردند و مشخص شد که بر روی ۷۷ کارتن ترموستات عبارت «ساخت اسرائیل» درج شده است. این مسئله در مغایرت با قوانین و مقررات  برخورد با محصولات صهیونیستی است.

در بیانیه وزارت تجارت و صنایع کویت یادآور می‌شود فروشگاه‌های دیگر نیز مرتکب اقدامات غیرقانونی دیگری شده و پرونده آن‌ها برای بررسی‌های بیشتر به دادستانی کل ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
Afreen
آخرین اخبار