نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر به صورت پدافندی با جریان قدرت و ثروت مقابله کنید، موفق می‌شوید، اما اگر صرفا با بیانیه و شعار در عرصه سیاست به دنبال مطالبه باشید به جایی نمی‌رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای جبهه عدالت‌خواه مشهد، با بیان این‌که ما بهترین راه توسعه انقلاب را همراهی دانشجویان دانسته و می‌دانیم، گفت: عدالت‌خواهی فقط با بیانیه و فضای مجازی انجام نمی‌شود بلکه در جریان عدالت‌خواهی باید به صورت پدافند عمل کنیم. ریشه مشکلات اقتصادی سیاسی، جریان قدرت و ثروت است.

او افزود: این جریان برای این‌که به ثروت برسد، دستاویز قدرت می‌شود و همه چیز را زیر پایش له می‌کند، شما عزیزان باید ریشه‌های جریان قدرت و ثروت را بشناسید و مطالبه کنید. با مطالبه‌گری با جریان قدرت و ثروت مقابله کنید.

امام جمعه مشهد به ارتفاعات جنوبی مشهد اشاره کرد و ادامه داد: ارتفاعات جنوبی نیز مشکلات زیادی داشت، جریان قدرت و ثروت درصدد خرید تمام آن اراضی بود که با اجرای "کوه پارک"، اجازه ندادیم این اراضی در دست جریان قدرت و ثروت قرار گرفته و ساخت و ساز ملک شخصی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید


آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: متأسفانه در این روز‌ها شاهد سختی‌ها و مشکلات زیادی هستیم که نیازمند مطالبه ماست تا جریان قدرت و ثروت نتوانند پا روی معیشت مردم بگذارند و توطئه‌های اقتصادی پیاده کنند، باید به صورت عملیاتی وارد شویم و اطلاعات خود را بالا ببریم. اگر جوانان مطالبه نکنند، انقلاب اسلامی ضرر می‌کند.

او تصریح کرد: حاشیه شهر مشهد امنیت بسیار بالایی نیاز دارد و اگر ما در بخش پدافند فرهنگی وارد شویم، می‌توانیم اختلاف طبقاتی را از بین ببریم، امیدواریم که شما عزیزان در جریان عملیاتی بیشتر وارد شوید و با انسجام، کل ایران را در جریان عدالت‌خواهی همراه کنید.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.