برگزاری محفل اشعار در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

همزمان با هفته وحدت و در آستانه سالروز میلاد رسول مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) محفل شعر «رایحه حبیب» با حضور شاعران برجسته استان در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در ابتدای این محفل ادبی گفت: هقته وحدت و ایام میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک می گوییم.

او افزود: این محفل شعر و ادب تحفه کوچکی به آستان مقدس حضرت رسول (ص) است که امیدواریم مورد عنایت و لطف ایشان قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: در این ایام نام پیامبر مکرم اسلام (ص) به واسطه هتک حرکت و اهانت معاندان و دشمنان اسلام بیشتر از همیشه در سراسر جهان طنین انداز شده است و مسلمانان و حتی غیر مسلمانان در سراسر جهان در مقابل این توهین و اهانت ایستاده اند و اخلاق و مهربانی و سلوک انسانی ایشان برخلاف خواسته دشمنان در جهان به نیکی یاد می‌شود.

 سبزیان بیان کرد: این اتفاقات وظایف ما را بیشتر می‌کند و هرچند این اقدامات هیچ خدشه‌ای در برابر خورشید وجودی حضرت رسول (ص) ایجاد نمی‌کند، ولی ما را در سپاس از خداوند برای وجود نعمت ایشان مصمم‌تر می‌کند.
 
در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید حسین سیدی شاعر برجسته استان با تبریک ایام هفته وحدت و تبلور نور محمدی(ص) به قرائت اشعار خود پرداخت.
احمد حیدری دیگر شاعر برجسته استان و راضیه رجایی شاعر و دبیر محفل ادبی رواق ادب اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در این جلسه اشعاری در مدح حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) قرائت کردند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار