مرادی: باند بازی در دو و میدانی ریشه کن شود/ تیم منسجم صحرانوردی تشکیل می‌شود

مربی دو و میدانی گفت: صیامی رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی باید باند بازی را ریشه کن کند.

سجاد مرادی مربی دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بی اخلاقی ها مسئله فراموش شده ای  بود که جامعه دو و میدانی را در بر گرفت و اولویت اول فدراسیون دو و میدانی باید همین موضوع باشد و ما هم به هاشم صیامی  رئیس فدراسیون کمک می کنیم که  باند بازی را ریشه کن کند. ما باید برای اهداف دو و میدانی تلاش کنیم و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

او ادامه داد: تعدادی از اهالی دو و میدانی جناح بندی و باند بازی راه انداخته بودند و زیرآب زنی می کردند و همین مسائل باعث شده بود که بی اخلاقی در این رشته ورزشی رواج یابد. اگر من در کنار صیامی باشم به طور حتم با همکاری یکدیگر فضای دور از حواشی را در دو و میدانی ایجاد می کنیم. در مجموع باید زیرآب زنی ها  از بین بروند و یک جامعه دو و میدانی خوب، بدون جهت گیری و باند بازی داشته باشیم. 

حمایت از دوندگان، اولویت فدراسیون دو و میدانی است 

 مربی دو و میدانی درباره انتخاب صیامی به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد:  صیامی از خانواده دو و میدانی و مربی سابق این رشته ورزشی بوده است که پیشینه زیادی دارد و شناخت جامع و کلی از او دارم. صیامی فرد دلسوز و خوش برخورد است. همچنین در اطراف دو و میدانی شلوغی و هرج و مرج بود و بعد از مدتها مقداری آرامش به این رشته ورزشی برگشت. ما با صیامی در مورد کمک به ورزشکاران صحبت کردیم و اولویت فدراسیون دو و میدانی این است که از دوندگان در همه رده های سنی حمایت کند.

او ادامه داد: ان شاالله در چند روز آینده اسامی اعضای تیم ملی مشخص می شود و آنها تحت پوشش فدراسیون دو و میدانی قرار می گیرند. همچنین باید یک تیم خوب و منسجم در ماده صحرانوردی برای مسابقات قهرمانی آسیا بسته شود. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.