مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان:

کشف دو انبار جو در خرم آباد/با محتکرین برخورد جدی و قانونی می‌شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: تعزیرات حکومتی لرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان عج دو انبار جو در شهرستان خرم آباد را کشف کردند.

 قاضی القاصی مهر،مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان گفت: دو انبار جو در شهرستان خرم آباد را کشف شد که در یکی از این انبار‌ها ۲۰۰ تن جو به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان احتکار شده بود .

مدیر کل تعزیرات حکومتی لرستان، با بیان اینکه انباردیگرمربوط به جو وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده که مقرر شده بود به دست کشاورز و دامدار برسد، اضافه کرد: مقدار جو قاچاق ۴۳ تن و به ارزش ۹۹ میلیون تومان بوده که جریمه در نظر گرفته شده برای خاطیان ۲۰۰ میلیون تومان لحاظ شده است.

قاضی القاصی مهر گفت: با همکاری نیرو‌های اطلاعات سپاه لرستان نیز یک انبار سموم کشاورزی که توسط سودجویان احتکار شده بود کشف، که کارشناسان ارزش این سموم را ۲ میلیارد تومان برآورد کردند.

او از کشف ۲۴۰ تن برنج پاکستانی با قیمت ارز حمایتی ۴۲۰۰ تومان در خرم آباد خبر داد وابراز داشت: در این راستا سه پرونده برای مباشرین توزیع برنج تشکیل شده که برای نفر اول ۵ میلیاردتومان، نفر دوم بیش از ۱ میلیارد تومان و نفر سوم ۹۰۰ میلیون تومان جریمه قانونی اعلام شد.

حمید القاصی مهر تصریح کرد: برای تعیین تکلیف انبار‌های کشف با سازمان صمت لرستان مکاتبه گردیدکه محتویات انبار‌های کشف شده با قیمت مصوب بین مردم شریف استان توزیع شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.