سوءاستفاده انتخاباتی دونالد ترامپ از شان کانری

دونالد ترامپ مدعی شد که بازیگر فقید نقش جیمزباند در ساخت یک زمین گلف از وی حمایت کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، دونالد ترامپ مدعی شد که شان کانری بازیگر درگذشته نقش جیمز باند به او کمک کرده است، اجازه لازم برای ساخت یک زمین گلف در اسکاتلند را دریافت کند.

ترامپ در توییت‌هایی که روز یکشنبه منتشر شد، نسبت به این بازیگر که روز شنبه در سن ۹۰ سالگی جان خود را از دست داد ادای احترام کرد و او را یک بازیگر افسانه‌ای خواند.

او شان کانری که اولین بازیگر نقش جیمزباند است را یک فرد خوب و یک شخصیت مقتدر توصیف کرد؛ کسی که زمانی که ترامپ برای دریافت مجوز ساخت یک زمین گلف در اسکاتلند دچار مشکل شده بود، وارد ماجرا شده و از ترامپ حمایت کرده است.

ترامپ در حالی درباره حمایت شان کانری از خود توییت می‌زند که یکی دو روز به انتخابات آمریکا باقی نمانده و او باید با جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری که در نظرسنجی‌ها برای رسیدن به کاخ سفید از وی برتر است رقابت کند. تعداد زیادی از هالیوودی‌ها حمایت خود را از جو بایدن اعلام کرده اند.

کانری پیش از مرگش هرگز این ادعای ترامپ را به صورت عمومی مطرح نکرده بود، اما این اولین بار نیست که ترامپ از کمک این بازیگر صحبت می‌کند. این دو نفر طی سال ۲۰۰۰ میلادی در چندین رویداد با یکدیگر حضور داشته اند. دیلی میرِر در گزارشی اعلام کرده که برای این ادعای ترامپ هیچ مدرکی وجود ندارد و بی اساس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.