تازه‌ترین خبر‌ها از تولید واکسن کرونا و اشتغالزایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درباره آخرین وضعیت تولید واکسن کرونا و اشتغالزایی در کشور توسط این ستاد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مراسم مرحله چهارم رزمایش همدلی و احسان طی یک ویدیو کنفرانس اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه نماد جنایات آمریکا در تمام طول تاریخ است که امیدواریم با ظهور امام زمان این ظلم از سراسر کشور پاک شود.

او با بیان اینکه ما از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در کنار مردم و دولت بوده‌ایم، گفت: تا تمام شدن بلا در کشور همچنان با تمامی ظرفیت‌ها در خدمت مردم هستیم.

مخبر گفت: برای خدمت رسانی بیشتر از اینکه در اتکای امکانات خود باشیم، به مردم تکیه کرده‌ایم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه امروز چهارمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان اجرا خواهد شد، گفت: در تولید اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا اقدامات موثری در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام شده است که در مرحله قبل ۱۰ هزار داروی رمدیسیویر به نیازمندان اهدا شد و در چند روز آینده نیز ۱۰ هزار داروی رمدیسیویر به صورت رایگان در میان ساکنان مناطق محروم توزیع خواهد شد.

مخبر گفت: تولید دارو‌های ضد کرونا در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و داروی رمدیسیویر در کشور‌های دیگر ۱۲۰ دلار خرید و فروش می‌شود و ما با تولید انبوه این رقم را به ۲۰ دلار در کشور رساندیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به تولید کیت‌های تشخیص کرونا گفت: با همکاری گروه‌های جهادی کاروان‌های سلامت و سامانه ۴۰۳۰ همچنان در حال فعالیت هستند.

مخبر افزود: خبر‌های خوشی هفته آینده در خصوص اشتغالزایی وسیعی که اتفاق افتاده است، اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اعلام کرد: مراحل تست واکسن کرونا در ۴ مسیر تست حیوانی قرار گرفته است و با اعلام وزارت بهداشت وارد مرحله تست انسانی خواهد شد، همچنین داوطلبان برای تست واکسن کرونا اقبال خوبی در این زمینه داشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار