استاندار قم ؛

قم به قطب گردشگری سلامت تبدیل می‌شود

سرمست از برنامه ریزی برای اضافه شدن ۲ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی قم خبر داد و گفت: این رکورد می‌تواند قم را به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه بازدید از روند تکمیل بیمارستان مادر در منطقه پردیسان قم با اشاره به ضرورت تداوم بازدید‌ها در زمینه زیرساخت‌های درمانی استان گفت: یکی از بازدید‌های اخیر ما مربوط به بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) بود که با اختصاص یک اعتبار ویژه، امروز موفق به پذیرش حدود ۱۰۰ بیمار کرونایی شده است و البته روند تکمیلی آن ادامه دارد.

سرمست افزود: با همتی که برای تکمیل این پروژه دیده می‌شود، إن شاء الله تا پایان امسال، ۲۲۰ تخت این بیمارستان به ظرفیت بهداشت و درمان قم اضافه خواهد شد.

او اضافه کرد: مجموعه درمانی دیگری که در استان و به همت بخش خصوصی به تکمیل خود ادامه می‌دهد، بیمارستان مادر است که پرداخت تسهیلات به این بیمارستان نیز پیگیری و مصوّب شده است.

استاندار قم با تقدیر از فعالان ساخت بیمارستان مادر ادامه داد: به حمدالله تجهیزات این بیمارستان به موقع خریداری شده و کیفیت ساخت نیز حتی با وجود آتش سوزی اخیر اتفاق افتاده برای آن نیز به خوبی دنبال می‌شود.

سرمست همچنین بر ضرورت تداوم بازدید و رصد پروژه‌های درمانی و بیمارستانی قم تأکید کرد و افزود: تصمیم داریم تا با تشکیل کارگروهی در معاونت عمرانی استانداری و همچنین پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان، همه پروژه‌های درمانی و بیمارستانی استان بازدید و رصد شده و کمک‌های لازم برای تسریع در روند بهره برداری آن‌ها انجام شود.

استاندار قم در عین حال از برنامه ریزی برای اضافه شدن ۲ هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی قم خبر داد و تصریح کرد: این رکورد می‌تواند قم را به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.