۱۳ آبان، روز برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ آبان یک روز برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست بزرگداشت روز ۱۳ آبان با اشاره به اینکه این روز نقش آفرینی فردی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است، اظهار داشت: باید پرچم مرگ بر آمریکا در همه شهر‌ها همواره برافراشته باشد.

او افزود: هر فرد برای خود یک امت باید باشد تا بتواند در صحنه مبارزه با دشمن تلاش کند و راه دین، خدا و شهدا را تقویت کنیم.


بیشتر بخوانید


نکونام با اشاره به سالروز میلاد حضرت نبی اکرم و مصادف شدن با ۱۳ آبان به عنوان یک روز برجسته در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: تسخیر لانه جاسوسی در راستای انقلاب ناب محمدی شکل گرفت که باعث شکست دشمن شد.

او، بر فضاسازی محیطی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در محله‌ها و اماکن عمومی در راستای مبارزه با استکبار تاکید کرد و افزود: باید پرچم مرگ بر آمریکا و ستیز با استکبار و دشمنان و هتاکان به ائمه و پیامبر در سطح شهر برافراشته باشد.

نکونام به تزریق نشاط، شادی و انگیزه در جامعه به خصوص در بین نسل جوان اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم انگیزه استکبارستیزی در بین مردم سست شود.

او به تحریم‌های دشمن و همچنین مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: باید در جامعه روحیه جهادگری و جوان‌گرایی تزریق شود و امید، نشاط و تبلیغ ارزش‌های دینی در جامعه حاکم و ترویج شود.

نکونام افزود: دشمن با عربده‌کشی دنبال ایجاد هراس و استرس در بین مردم است، اما مردم بدانند که این عربده‌کشی‌های دشمن توخالی است و باید در برابر آن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار