اجرای طرح ملی آمران سلامت هلال احمر در رامهرمز

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز از اجرای طرح ملی آمران سلامت در ۱۳ نقطه شهری و روستا‌های این شهرستان خبر داد.

محمد فارسی مدان رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح آمران سلامت با تشکیل گروه‌های ۳ نفره در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان و استقرار در پایگاه‌های ثابت و سیار در حال اجرا است.

او افزود: اعضای جمعیت هلال احمر با حضور در معابر پر تردد ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با تذکر لسانی ار شهروندان می‌خواهند که به طور مداوم از ماسک استفاده کرده و اصول بهداشتی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت کنند.

محمد فارسی مدان اظهار کرد: به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری و اجرای شیوه نامه آمران سلامت، جوانان و داوطلبان هلال احمر در ۱۳ نقطه شهر و روستا‌ها اعم از مکان‌های پرتردد، خانه‌های هلال، مناطق محروم و حاشیه نشین شهرستان رامهرمز مستقر هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز با اشاره به اینکه در طرح آرمان سلامت ۷۲ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان همکاری دارند، اظهار داشت: در مدت ۷ روز از اجرای طرح، حدود ۹ هزار و ۳۰۰ نفر از هموطنان از خدمات این ایستگاه‌ها بهره‌مند شده اند و یک هزار و ۳۵۰ عدد ماسک در میان شهروندان توزیع شده است.

براساس این گزارش؛ طرح آمران سلامت از ۸ آبان ماه آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.