واقعیت خبر تشکیل جلسه ستاد کرونای شهرستان شیراز در فرمانداری چیست؟

فرمانداری شیراز در پی انتشار خبری در فضای مجازی درباره تشکیل جلسه ستاد کرونای شهرستان شیراز در فرمانداری این شهرستان، پاسخ داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز خبر منتشره در فضای مجازی در خصوص تشکیل جلسه ستاد کرونای شهرستان شیراز در فرمانداری این شهرستان و تصویب منع تردد خودرو‌های درون‌شهری و اعمال جریمه را تکذیب می‌کند.

این گزارش حاکی است، چنین جلسه‌ای در فرمانداری شیراز تشکیل نشده و فرمانداری‌های کشور صرفاً بر اجرای دقیق و بی چون و چرای مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا دقت و نظارت دارند.

روابط عمومی فرمانداری شیراز اعلام کرد: مردم شهرستان شیراز می‌توانند اخبار و اطلاعات موثق، صحیح و به هنگام را در صفحه اینستاگرامی فرمانداری شیراز به نشانی @farmandari.shiraz و صفحه اینستاگرامی فرماندار شیراز به نشانی: @mohamadrezaamiri_official دنبال کنند.

متن شایعه به شرح زیر است

«جلسه در فرمانداری شیراز برای اجرای صحیح مصوبات ستاد کرونا که ساعت ۸:۳۰ امروز صبح شروع شده همچنان با حضور نمایندگان تمام ارگان‌ها ، فرماندار محترم و معاونین، اتاق اصناف، اداره بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی، اماکن، بسیج، پلیس ناجا، پلیس راهنمایی، شهرداری و میراث فرهنگی همچنان ادامه دارد.

پلیس راهنمایی موظف شد تمام خودرو‌هایی که بعد از ساعت تعطیلی (۴:۳۰ عصر) در شهر با خانواده تردد می‌کند توقیف و جریمه شوند: از رفت و آمد‌های خانوادگی جلوگیری می‌شود و مبلغ جریمه آن ۵۱۰.۰۰۰ تومان و توقیف وسیله نقلیه هست اطلاع رسانی کنید.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.