مددجویان بهزیستی جنوب کرمان صاحب مسکن می‌شوند

مدیرکل مسکن و شهرسازی جنوب کرمان گفت:تلاش می‌کنیم با کمک انجمن خیران مسکن ساز هیچ مددجوی واجد شرایطی در سطح جنوب استان کرمان بدون مسکن نباشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان در سفر یک روزه به شهرستان جیرفت از همکاری‌های اداره مسکن و شهرسازی با بهزیستی در بحث تامین مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: تامین مسکن برای افراد هر جامعه از مهمترین مسائلی است که هر فرد در طول زندگی خود برای تامین آن برنامه ریزی و هدف گذاری ویژه‌ای خواهد داشت در این بین جامعه هدف بهزیستی که علاوه بر مسائل و مشکلات زندگی یک فرد عادی گرفتار تبعات کم توانی‌های خاص وضعیت جسمی، ذهنی و اجتماعی  هستند تأمین مسکن یکی از مشکلات و معضلات مهم برای آن‌ها به شمار می‌آید.

او افزود: تأمین زمین مناسب برای دریافت کمک‌های قانونی پیش بینی شده برای ساخت مسکن مددجویان بهزیستی ازمسائل مهمی است که می‌طلبد با همکاری دستگاه‌های تأثیر گذار از جمله مسکن و شهرسازی در رفع این نیاز گام‌های ماندگاری  برداشته شود.

صادق زاده در ادامه با اشاره به مشکل مسکن کارکنان بهزیستی اظهار داشت: کارکنان بهزیستی در منطقه جنوب دارای شرایط خاص هستند و باتوجه به کمبود‌ها و محرومیت‌های خاص منطقه به ارائه خدمات تخصصی فراتر از وظیفه خود می‌پردازند، لازم است برای تأمین مسکن مورد نیاز این گروه نیز گام‌های موثری برداشته شود.

در ادامه محمد ساردوئی، مدیرکل مسکن و شهرسازی جنوب کرمان بر اهمیت تأمین مسکن اقشار نیازمند تاکید کرد و گفت: در مسیر تامین مسکن اقشار نیازمند اقدامات و همکاری‌های قابل قبولی داشته ایم و مصمم هستیم در این مسیر گام‌های بلند‌تر و اثرگذار تری نسبت به گذشته برداریم.

او افزود: اداره کل مسکن و شهرسازی جنوب آمادگی کامل در تأمین و واگذاری زمین مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی برای ساخت مسکن را دارد.

ساردویی اظهار داشت:تلاش می‌کنیم با کمک انجمن خیران مسکن ساز هیچ مددجوی واجد شرایطی در سطح جنوب استان کرمان بدون مسکن نباشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار